Zwroty:


Nasza oferta oraz wszelkie procesy sprzedażowe są skierowane wyłącznie do przedsiębiorstw i osób prowadzących działalność gospodarczą (segment B2B). Z uwagi na obowiązujące regulacje prawne, nie umożliwiamy zwrotu zakupionych produktów bez wskazania powodu.

Konsumenci, a nie przedsiębiorstwa, posiadają prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, wykonując zwrot zamówionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jego otrzymania. To prawo wynika z ogólnych zasad dotyczących zawierania umów na odległość i stosuje się jedynie w kontekście sprzedaży konsumenckiej. Zatem dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy osoba fizyczna dokonuje zakupu niepowiązanego z prowadzoną przez nią działalnością zawodową czy gospodarczą.

W sytuacjach szczególnych i deklarujących uzasadnienie, jesteśmy skłonni rozważyć możliwość dokonania przez naszych klientów zwrotu zakupionych towarów. Niemniej jednak, nasza zgoda na takie działanie będzie opierała się na wyrazie „dobrej woli” oraz chęci wsparcia, a nie jako wynik obowiązujących nas przepisów prawa.

Produkt, który ma zostać zwrócony, musi być częścią naszej standardowej oferty (nie może być wyprodukowany na specjalne zamówienie), nie może wykazywać żadnych śladów użytkowania, a wszelkie jego elementy muszą być kompletnie i w oryginalnie fabryczny sposób zapakowane. Towar powinien być dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, produkt nie zostanie przyjęty do zwrotu.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Natomiast całość naszej oferty i w ślad za tym sprzedaży, kierowana jest do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą (b2b). Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie przewidujemy możliwości zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie i po uzgodnieniu z nami odeślij (we wskazany przez nas sposób) zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3.  
  4. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Konsument złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  5. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
  8. Równocześnie ze zwrotem pieniędzy – prześlemy drogą mailową korektę do wcześniej wystawionych faktur dokumentujących sprzedaż.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na Twój koszt.

Reklamacje


Przed odebraniem każdej przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, poprosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 511 222 372 bądź wysłanie wiadomości na adres: kontakt@marfel.pl.

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  4. Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
  6. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  8. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Masz dodatkowe pytania? Zapytaj specjalisty:

kontakt@marfel.pl

☎️ +48 511 222 372

☎️ +48 503 776 637

Szukaj produktu

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka