REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
MARFEL.PL
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest MARFEL Kamil Szabłowski, 05-270 Marki Dmowskiego 34CA/1 NIP: 5691848993, Tel: 503 776 637, e-mail: biuro.marfel@gmail.com.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Kupując, w sklepie akceptujesz niniejszy Regulamin, oraz informacje zawarte w sklepie MARFEL i towarzyszące im procedury
§2
Definicje
- Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://marfel.pl
- Sprzedawca – Kamil Szabłowski wykonujący działalność gospodarczą pod MARFEL Kamil Szabłowski, 05-270 Marki Dmowskiego 34CA/1 NIP: 5691848993, Tel: 503 776 637, e-mail: biuro.marfel@gmail.com.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą.
- Operator płatności– imoje.pl – Serwis imoje prowadzony jest przez ING Bank Śląski S. A., ul. Sokolska 34, 40-686 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, NIP: 634-013-54-75.
- Płatność-wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
- Gwarancja- Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
- Konsument- osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Usługa- usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa sprzedaży- umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zakup Produktu.
- Produkt- produkt, który Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Formularz zamówienia- formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia w celu dokonania zakupu Produktu.
- Konto klienta- zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Klienta w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.
- Formularz rejestracji- formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający utworzenie Konta klienta.
- Dzień roboczy- jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§3
Zamówienia
Zamówienia można składać w następujący sposób:- Poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- Emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- Telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
§4
Płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty Płatność BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. Więcej informacji można znaleźć w zakładce płatności.
- Ceny przesyłek określa się w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. firmy kurierskiej).
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia liczy się od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§6
Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
- Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§7
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 13 maja 2014 r. Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Konsument złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
- Szczegółowy opis sposobu rozpatrywania reklamacji i zwrotów znajduje się w sekcji „Reklamacje i zwroty” umieszczonej w stopce strony marfel.pl
§8
Ochrona danych osobowych
- Administratorem i osobą do kontaktu w sprawie danych pozyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego jest właściciel sklepu.
- Sklep internetowy działa zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”).
- Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. Pana/Pani dane mogą zostać przekazane podmiotom, które zapewniają wsparcie oraz działanie naszych narzędzi i systemów teleinformatycznych, realizują przesyłki oraz bieżącą obsługę finansowo-księgową.
- Użytkownik ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. W celu realizacji tych uprawnień Użytkownik może skontaktować się ze Administratorem sklepu wysyłając e-mail na adres: biuro.marfel@gmail.com lub listownie na adres MARFEL Kamil Szabłowski Dmowskiego 34ca/1 05-270 Marki.
- Dodatkowo więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zawieramy w naszej Polityce Prywatności.
§9
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może ulec zmianie.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.